FOOM
THEMES
Bunnies, Biscuits, and BlowJobs.
Jasmine, UK.
My kik is: sillylilly9
My snapchat is: sillylilly999
Ask me stuff about me!
.

dlubes:

when you’re on tumblr/facebook and it’s your birthday

image

cactous:

THIS WAS MY FAVORITE PART OF THE WHOLE MOVIE

parents: you spend too much time on the computer, it's like you're addicted
me: fine can i go out
parents: no
Send me two things and I’ll tell you which one I prefer

lalna:

i wanna date someone and live with them in a shitty apartment but be happy about it because we are happy together and we can decorate it with stupid dorky posters of shit we like and figurines and art and we can cook weird recipes we found on the internet and eat them and watch cartoons even if the food is gross because we made it and we’re perfect

theydrownusouttoosea:

bagmilk:

i want someone to love me as much as i hate myself

Now that’s deep

ghore:

I’m on a new diet called don’t fucking look at me

ysosketchy:

Make sure to use protection if you’re gonna do it.

ysosketchy:

Make sure to use protection if you’re gonna do it.

meanplastic:

straight sex is so weird

meanplastic:

straight sex is so weird

bikinipowerbottom:

When a white girl smokes weed one time

bikinipowerbottom:

When a white girl smokes weed one time

pemsylvania:

im in tears what the hell

pemsylvania:

im in tears what the hell

Anonymous
Your like really stupid

bewbin:

Ur*

teamfreewifi:

unitedrepublicoffandom:

whoever wrote this character was high as a kite

Actually a lot of the lines were improved by the voice actor Josh Gad

…who was probably defintely as high as a kite

snorlaxatives:

shufflesavwidit:

snorlaxatives:

cigarettes are soooo nasty

LOL, howabout no

you put up a compelling argument